5 produktów do cery trądzikowej- recenzja

Witajcie !
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kosmetyki do cery problematycznej. Są to produkty codziennego użytku, które postanowiłam przetestować. Moja cera jest skłonna do podrażnień a wciąż buzujące hormony młodzieńczego wieku powodują niechciane wypryski.




La Roche Posay- Effaclar Duo




Pierwszy do mojej recenzji trafił krem z firmy La Roche Posay- Effaclar Duo o podwójnym działaniu eliminujący zmiany trądzikowe. Buteleczka kosztuje ok. 49zł i można ją kupić w każdej aptece.
Producent zapewnia, że krem posiada 4 aktywne składniki skutecznie działające na objawy trądziku- zaskórniki i grudki. Uzupełnieniem jego jest woda termalna, która ma właściwości kojące, więc idealnie nadaje się do skóry z podrażnieniami i skłonnej do zaczerwienień.
Moje spostrzeżenia- faktycznie, tak jak informuje producent, najpierw pojawia się standardowy wysyp. Powodem są kwasy, które wyciągają wszystkie toksyny ze skóry na zewnątrz. Natomiast po upływie 2-3 tygodni powinny one znikać bez żadnego śladu. Niestety na mnie krem nie zadziałał. Pojawiały się coraz to gorsze grudki podskórne i ropne wypryski. Moja skóra jeszcze dość ciężko się goi, więc jedynie co mi po tym kremie zostało to blizny. Osobiście nie polecam, ale może, komuś pomoże.

Compliment NO PROBLEM


Zdecydowanie mój faworyt, w pielęgnacji twarzy. Jest to tonik z kwasem salicylowym, który głęboko oczyszcza pory, wysusza obszary stanów zapalnych i przyspiesza gojenie. Co najważniejsze, nie posiada alkoholu.
Moje uwagi- jest bardzo delikatny i pięknie pachnie. Nadaje się do używania go rano i wieczorem, po umyciu twarzy w celu przywrócenia właściwego pH skóry. Faktycznie nie podrażnia i jedynym jego plusem jest to, że nie wyskakuje po nim więcej nieprzyjemnych wyprysków.
Do nabycia w sklepie internetowym www.lawendowaszafa24.pl za ok. 13 zł.




Ziaja MED kuracja antybakteryjna
żel myjący

Tak jak każdy w tym celu, żel ma za zadanie dokładnie oczyścić skórę twarzy, ułatwiając przy tym eliminację nadmiaru sebum, łagodzić zmiany i odblokowywać pory. Kosztuje jedynie 8zł. Moim zdaniem- jedynym plusem tego produktu jest jego cena i co najważniejsze, że jest Polski. Nie posiada żadnych zapachów. Producent zapewnia, że skóra będzie nawilżona, lecz moja była napięta (ściągnięta) przez co powstawał rumień i zaczerwienienia. Nie pozbywał się wyprysków. Można spotkać się z opiniami, że żel jest perfekcyjny i idealny, ale jak widać nie nadaje się dla każdego.





Chusteczki do demakijażu
 PUREDERM


Chusteczki do demakijażu firmy Purederm można nabyć w drogerii HEBE. Kosztują one ok. 4zł. Są antybakteryjne i przeciwtrądzikowe. Idealnie się nadają do zmycia make-upu bądź dla samego odświeżenia skóry w ciągu dnia. Nie podrażniają, posiadają delikatny zapach i co najważniejsze nie wyskakuje po nim więcej zmian. Jestem zdecydowanie zadowolona :)





Podkład Clinique

Temu kosmetykowi należy się szczególna uwaga. Każdy dermatolog powie, że przy chorobowej skórze nie należy się malować i zapychać sobie porów. Natomiast TEN jest inny. Podkład do twarzy z firmy Clinique idealnie nadaje się do cery z problemami trądzikowymi. Już po samym zdjęciu widać, że jest to mój faworyt. Kupiłam go w Sephorze za 145zł. Wydaje się, że mały i drogi, ale z ręką na sercu i spokojną duszą muszę przyznać, że jest wart swojej ceny. Używałam go codziennie. Jest bardzo wydajny i starczył mi na okres 10 miesięcy! Obsługa dobrała idealny dla mnie kolor. Nie wysusza, nie zapycha, jest delikatny i dodatkowo super kryje. Każda blizna, każdy wyprysk jak gdyby zniknął :) . Co najważniejsze jest stworzony przez dermatologów, którym można na pewno zaufać.



Dziś na tyle. Jestem ciekawa, jakie są Wasze uwagi i jakie są Wasze ulubione produkty. Chętnie kupię i wypróbuję coś nowego.
Nikola

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka