Marion- 14 dniowa kuracja ampułki do włosów


 Witajcie :) 
Dzisiaj przyszła pora na recenzję produktu do pielęgnacji włosów. 
Firma Marion oferuje nam 14 dniową kurację do odbudowy włosów. 
Jak kuracja wypadła na mnie ?






Opakowanie zawiera w sobie 5 ampułek, które można było nabyć po rozsądnej cenie w Biedronce. Ja kupowałam je dość dawno za ok 8zł za opakowanie, ale widziałam, że dalej można je spotkać w ofercie sklepu.
Przed zakupem nie czytałam niczyjej opinii, a nawet gdybym to zrobiła na pewno z łatwością dałabym się namówić na zakup, ponieważ produkt liczy sobie same pozytywne oceny.

Kuracja:
1 ampułka do stosowania po umyciu na mokre włosy, bez spłukiwania, w odstępie 2-3 dni. Jeżeli ktoś ma krótkie włosy, jedna ampułka wystarcza na dwa użycia. Jest o tyle wygodnie, bo odłamaną ampułkę można z łatwością zakręcić z powrotem. Ja niestety zużywałam jedną ampułkę w całości, ponieważ nie wystarczało na całą długość moich włosów. Niedogodność mają osoby, którym włosy łatwo się przetłuszczają. W takim momencie producent poleca aby nałożyć ampułkę na 5 min i spłukać.

Składniki skuteczności: Keratrix, kompleks witamin, polyplant hair, witamina PP
Odpowiednie dla : włosów osłabionych po zabiegach chemicznych, wypadających, kruchych i łamliwych










Moje spostrzeżenia: Moje włosy borykają się z każdym problemem wymienionym powyżej, dlatego odżywka na pierwszy rzut wydawała się zbawieniem. Niestety..
Jedno opakowanie mi nie starczyło, postanowiłam więc zakupić 3 z czego 2 zużyłam a jedno zostało mi w całości. Włosy po wchłonięciu płynu strasznie się kleiły. Po wysuszeniu włosy stawały się miększe, natomiast suchość i łamliwość dalej im towarzyszyła, co za tym idzie dalej wypadały.
Produkt ten oceniam jako totalny niefart i nie kupiłabym go ponownie.
O dziwo odnosząc się do początku. Czytałam opinie, i jestem w szoku, że niektórym odżywka pomogła i chętnie kupują go więcej.


A Wy zetknęłyście się z tym produktem? Jeżeli tak, czekam na Wasze opinie, bądź odsyłajcie mnie do stron, gdzie same go opisałyście.
Jeżeli znajdzie się osoba, która chętnie korzysta z produktu, z przyjemnością mogę odsprzedać nieużywane opakowanie!
Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka