Farmona DERMAACNE- profesjonalne oczyszczanie twarzy

Witajcie Moje Drogie :)
Dzisiaj dodaję recenzję na temat testowanych produktów do oczyszczania twarzy firmy Farmona.

Produkty, które prezentuję nie są ogólnie dostępne w drogeriach kosmetycznych. Używane są w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych, i można je jedynie dostać w hurtowniach przez internet.
Poleciła mi je znajoma kosmetyczka, ponieważ borykam się z cerą problematyczną i moja skóra nie jest skłonna przyjmowania do siebie "wynalazków" dostępnych na sklepowych półkach. 




Moja pielęgnacja twarzy opiera się na codziennym myciu żelem rano i wieczorem, a czasem kiedy czuję potrzebę po południu, a następnie przecieram skórę tonikiem z tej samej serii, w celu przywrócenia prawidłowego pH skóry. Nie używam kremów, aby nie zapychać porów i gruczołów, które budują kolejne grube wypryski.

Gruszkowy Żel z kwasami AHA - oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, chroni przed powstawaniem zaskórników, zwęża pory, łagodzi podrażnienia, reguluje pracę gruczołów łojowych, hamuje wydzielanie sebum.
Składniki aktywne: kwasy AHA, ekstrakt z gruszki, proteol APL, ekstrakt z kory wierzby, cynk
Moje zdanie: Żel posiada bardzo przyjemny gruszkowy zapach, po użyciu skóra promienieje jest odświeżona i po jakimś czasie wyraźnie się rozjaśnia. Istotnym plusem jest to, iż nie posiada alkoholu, dlatego nie wysusza skóry a dzięki kwasom skóra staje się gładka i nie przetłuszcza się.

Gruszkowy Tonik antybakteryjny z kwasami AHA- odświeża, tonizuje skórę przywracając jej właściwe pH, hamuje rozwój bakterii beztlenowych, łagodzi podrażnienia. Wspomaga profilaktykę antytrądzikową, nawilża i matuje.
Składniki aktywne: kwasy AHA, ekstrakt z gruszki, srebrna woda, aloes, cynk PCA, pantenol
Moje zdanie: Świetnie nawilża i uspokaja skórę. Moja skóra skłonna do podrażnień nie reaguje negatywnie na działanie tego toniku. Jeżeli w ciągu dnia czuję się nieświeżo wystarczy, że przemywam ją jedynie tonikiem i w zupełności niweluje przetłuszczającą się skórę.



















Polecam szczerze !!!

A Wy jakich produktów używacie na co dzień ? 
przypominam o konkursie !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka