Le Petit Marseillais- edycja letnia

Witajcie !
 Niedawno otrzymałam kolejną paczkę firmy Le Petit Marseillais, w której do przetestowania znajdowały się pięknie pachnące żele do mycia ciała. Krótka recenzja do przeczytania poniżej :).

  W zestawie znajdowały się żele kremowe o zapachu Maliny i Piwonii, które każdego dnia rano napawały mnie świeżym i przyjemnym dla zmysłów zapachem. Wieczorne rytuały stawały się jeszcze bardziej relaksujące i odprężające stosując na zmianę nawilżający krem z Olejem Arganowym, Woskiem Pszczelim i Olejkiem Różanym oraz krem żelowy do nawilżania ciała z Masłem Shea i Akacją. Cała gama niesamowicie się komponowała, a kąpiąc się miało się wrażenie, że przenosimy się do tajemniczej Prowansji skąd pochodzą naturalne składniki tego zestawu. 
Żaden z produktów nie uczulił mnie, a po kąpieli zostawiał nawilżoną i aksamitną w dotyku skórę. 
 Moje znajome koleżanki również miały okazję przekonać się o produkcie, ponieważ w zestawie znajdowały się próbki. Wypowiadały się pozytywnie i podkreślały, że w przyszłości kupią ten żel w drogerii. 

Myślę, żę kosmetyki Le Petit Marseillais zasługują na naszą uwagę, więc zapraszam do wspólnego testowania. 
Pozdrawiam ! 



 

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka