Hair Jazz- 3 krotnie szybszy porost włosów

Witajcie kochane ;)
Przepraszamy z góry za zaległości, ale jednak brak dostępu do internetu to w XXI wieku koszmar :) .

Dziś tak jak w temacie chciałabym opisać "cudowny" specyfik na porost włosów, który zamówiłam z czystej ciekawości ze strony harmonyplus.pl . Być może ktoś się już spotkał z tymi produktami, i ma ochotę podzielić się opinią na ich temat, to proszę brać udział w dyskusji :)



Tak jak pisałam, zamówiłam przez kuriera szampon oraz odżywkę do włosów, która rzekomo 3-krotnie przyspiesza porost włosów.
Producent na stronie pisze:
Hair Jazz udziela gwarancji na 5 wyników:
  • Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
  •  Bardziej miękkie i błyszczące włosy,
  •  Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
  •  Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
  •  Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.
Produkt miał wystarczyć na pełny miesiąc, stosując go według zalecenia co drugi dzień. Na szczęście stał się bardziej wydajny i używałam go ponad półtora miesiąca. 
Moje włosy były już w dość opłakanym stanie przez stosowaniem tego produktu. Cienkie, poniszczone. Dlatego w celu wzmocnienia włosów namówiłam siebie na zakup.

Niestety nie mam zdjęcia po, ale szczerze mówiąc nie ma czego pokazywać. 
Moje włosy zaczęły wypadać garściami, co było dla mnie dosyć przykre, bo już i tak mam "mało" na głowie. Po umyciu stawały się suche, gdzie dodatkowo musiałam używać własnych odżywek, aby w miarę normalnie rozczesać włosy. Przyspieszonego porostu również nie zauważyłam :( .

Było to moim zdaniem nieudane wydane 100 zł. 

Ale może ktoś z Was próbował i na kimś się produkt sprawdził? 

I jeszcze jedno pytanko, znacie może jakieś dobre odżywki dla moich przesuszonych włosów ? 
Pozdrawiam !




3 komentarze :

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności używać tego zestawu, ale zapamiętam, że nie jest zbyt dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zwykła wcierka Jantar na porost włosów? U mnie się najlepiej sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka