Kampania pereł Perlux- streetcom

Piszę do Was na gorąco ponieważ zostałam wybrana do przetestowania pereł piorących w kampanii Streetcom. Chciałabym się podzielić z Wami swoją opinią i na wstępie zarekomendować Wam ten produkt. 




Właśnie zostałam ambasadorką pereł Perlux White i Perlux Color. Jestem mile zaskoczona co do jakości produktu i jego wykonu, czyli działanie na tkaniny . Zawsze poszukuję produktu ,który spełnia moje oczekiwania. Zwracam uwagę na cenę produktu oraz w dalszej kolejności na efekt i tak ważny zapach. Perły Perlux były dla mnie niewiadomą a po pierwszym użyciu niespodzianką. Kurtka kolorowa poplamiona keczupem - plama zniknęła, ściereczka kolorowa do naczyń jakby w jednym kolorze bez plam z owoców i tłuszczu . Zapach lekki ,świeży,wiosenny . Na ubraniach nie było resztek proszku . Nie uczulający po otwarciu pralki . Zapach unosił się w całym domu. Po wyschnięciu prania nadal pachnąca pościel .

Test perły Perlux Color przeszedł pozytywnie . Tajemnicą tej perły jest to ,że posiada również ochronę przed kamieniem  w pralce czyli życie naszej pralki i higiena się poprawi w znacznym stopniu.  Bardzo ważna wiadomość dla mnie jest taka ,że perełka jest przyjazna dla środowiska. Następna wiadomość to jest to produkt Polski. 
Czyli pod hasłem "dobre bo polskie " otwieram kampanię w Streetcom.
Iza

1 komentarz :

  1. Super opis, też uwielbiam te perełki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka